מקדם האתר שלי, אמר לי שאני צריך כותב תוכן.
החלטתי להצטרף לקידמה, בניתי אתר אינטרנט לעסק שלי. שנים חשבתי שאני יכול למכור בחנות שלי, בדרך הקונבנציונאלית.
מה אני צריך אתר לעזזאל? חשבתי לעצמי.
מה יותר טוב, מאנשים שנכנסים לחנות, בוחרים, מודדים, משתכנעים, ויוצאים עם הסחורה בשקית, כשהם שבעי רצון?
לאחרונה, אני שומע יותר ויותר על בעל עסק זה, או בעלת חנות אחרת, שפתחו אתר באינטרנט, וסך כל המכירות שלהם עלה פלאים.
האינטרנט אינו דבר רחוק ממני, גם אני כבר ביצעתי רכישות באינטרנט. אפילו ב- eBay כבר ביצעתי כמה קניות, ולאחרונה אני מטייל לי ב- Amazon.
אז יצרתי לי קשר עם חברה העוסקת בבניית אתרים, סיכמתי איתם על מחיר, הוספתי כמה שקלים על עיצוב מיוחד, והנה גם לי יש אתר.
כבר עברו שבועיים ושלושה, ואני לא מוצא את האתר שלי בגוגל. עבר עוד שבוע, ואפילו מכירה אחת לא בצעתי.
מה קורה כאן?
אם אני לא מוצא את האתר שלי בגוגל, איך יגיעו אליו הקונים?
שאלתי והתייעצתי, עכשיו אני כבר מבין, אני צריך בשביל האתר שלי מקדם אתרים.
אז עכשיו יש לי מקדם אתרים, וגם סוף סוף מתחילות להגיע הזמנות דרך האתר.
הבוקר התקשר המקדם ואמר: "עופר אתה צריך כותב תוכן".
כותב תוכן? שאלתי.
מה זה הדבר הזה?
כותב תוכן, הוא אדם שכותב מאמרים איכותיים על פי הזמנה, הוא שותל בהם מילות מפתח על פי ההנחיות של מקדם האתרים. את המאמרים מעלים לאתר, והם מקדמים את האתר ומביאים לקוחות.
כותב תוכן איכותי, העוסק בכתיבת תוכן לאתרים, העושה זאת בצורה קולחת, ושותל במאמר מילות מפתח נכונות שנבחרו בקפידה, יקדם את האתר בגוגל ויביא אותו במהירות למקומות הראשונים. מאמר איכותי הכתוב בסגנון שיווקי וברור, יהפוך מבקר אקראי באתר ללקוח קונה.
נו טוב, חשבתי לעצמי,
אם זה מה שהמקדם אומר, אז כנראה שהאתר שלי זקוק לכותב תוכן.
דירוג מאמר: תוכן שיווקי